Вашата поръчка се изпраща с куриерска фирма Спиди или може да бъде взета от наш магазин безплатно.
Да, всички цени са с включено ДДС.
В онлайн магазина, както и оптичните магазини на оптики OptiBox всички предлагани продукти отговарят на всички директиви на ЕС и българското законодателство за качество, безопасност и произход.
Детайлна информация можете да намерите в таб “Описание” и таб “Допълнителна информация” под всеки продукт.
Да, очилата имат 24 месечна гаранция.
Гаранцията покрива щети от фабрични дефекти, безплатни репаратури и поддръжка на очилата като смяна на наносници, накрайници, винтчета, почистване с ултразвук и др. Други дефекти, възникнали в следствие на нормална употреба или резултат от удар, счупване или друга външна намеса не се покриват от гаранцията.
Да, можете да направите поръчка по телефона. Екипът ни е на разположение всеки делничен ден от 11:00ч. до 16:00ч.
При успешно направена поръчка ще получите автоматичен e-mail с информация, че поръчката ви е приета успешно и ще се свържем с вас за потвърждение в средващите 24 часа.
В случай, че сте направили “Бърза поръчка”, която не изисква въвеждане на данни, очаквайте обаждане от нас на посочения от вас телефон за връзка в рамките на 24 часа.
Моля свржете се с нас на посочения телефон за връзка 0893 91 18 18, за да направим необхдимата проверка.
Телефонът на, който можете да се свържете с нас за въпроси, свързани с онлайн поръчката ви е: 0893 91 18 18
Моля, уведомете консултанта на OptiBox, който ще се свърже с вас по телефона за потвърждение.
В случай, че поръчката вече е потърдена, но искате да се откажете от нея, моля, информираите ни с обаждане на номер: 0893 91 18 18
Има продукти, които поддържаме на склад при нас, но има и продукти, които не са налични в нашия склад. За всички тези продукти извършваме доставка до 14 раборни дни.
Изключения правят индивидуалните запитвания за неналични продукти! За по-точна проверка за периода за доставка може да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти на номер: 0893 91 18 18
Всички пратки се изпращат с опция “преглед”, а за слънчевите и диоптрични очила винаги се включва и опция “тест”.
В случай, че установите липсващ артикул, можете да ни информирате и ние ще изпратим липсващия артикул с друга пратка за наша сметка!
Можете да се свържете с нас по телефона за да направим необходимата проверка.
Ако е необходима детайлна информация за местоположението на вашата пратка, моля свържете се с нас, за да предоставим номер на товарителница.
Да, можете да вземете поръчката си от избрана оптика.
Моля, да информирате нашия консултант при потвърждение на поръчката или да го запишете в графа “Бележки”, когато правите поръчката си.
Трябва да направите, нова регистрация с новия си имейл адрес!
Ако искате да заменим мейла ви, трябва да ни изпратите писмено запитване на: [email protected] и наш сътрудник ще се свърже с вас!
В случай, че решите да върнете получен продукт е необходимо да уведомите служителя на куриерска фирма Спиди, който ще подготви обратен транспорт.
Връщането на продукт е за сметка на клиента.
Всички върнати продукти се обработват в рамките на 7 работни дни. След изтичне на този срок, можете да се обадите на номер : 0893 91 18 18, за да проверим статуса на върнатия продукт.
След получаване на върнатия продукт и неговото преглеждане от наш сътрудник, ако продуктът е със запазен търговски вид и опаковака до 14 дни ще ви бъде възтановена сумата на посочената банкова сметка.
Можете да проверите статуса на връщането в отдел “Обслужване на клиенти” на номер: 0893 91 18 18 или да ни пишете на имейл: [email protected]
В случай, че полученият продукт има дефект, моля да откажете получаване и да го върнете отново към нас.
Ако закупения продукт се връща по ваше желание, обратното връщането на пратката се заплаща от вас.
В случай на дефект или объркана поръчка, доставката е за наша сметка.
Вашето мнение е важно за нас!
Моля, да ни пишете на имейл: [email protected]