Често задавани въпроси

С коя куриерска фирма се изпраща поръчката ?

Вашата поръчка се изпраща с куриерска фирма Спиди или може да бъде взета от наш магазин безплатно.

Цените включват ли ДДС?

Да, всички цени са с включено ДДС.

Оригинални ли са очилата и продуктите в оптики OptiBox?

В онлайн магазина, както и оптичните магазини на оптики OptiBox всички предлагани продукти отговарят на всички директиви на ЕС и българското законодателство за качество, безопасност и произход.

Как мога да получа повече информация за конкретен продукт?

Детайлна информация можете да намерите в таб “Описание” и таб “Допълнителна информация” под всеки продукт.

Очилата имат ли гаранция?

Да, очилата имат 24 месечна гаранция.

Гаранцията покрива щети от фабрични дефекти, безплатни репаратури и поддръжка на очилата като смяна на наносници, накрайници, винтчета, почистване с ултразвук и др. Други дефекти, възникнали в следствие на нормална употреба или резултат от удар, счупване или друга външна намеса не се покриват от гаранцията.

Мога ли да направя поръчка по телефона?

Да, можете да направите поръчка по телефона. Екипът ни е на разположение всеки делничен ден от 11:00ч. до 16:00ч.

Как да разбера дали поръчката ми е завършена успешно ?

При успешно направена поръчка ще получите автоматичен e-mail с информация, че поръчката ви е приета успешно и ще се свържем с вас за потвърждение в средващите 24 часа.

В случай, че сте направили “Бърза поръчка”, която не изисква въвеждане на данни, очаквайте обаждане от нас на посочения от вас телефон за връзка в рамките на 24 часа.

Избрах изчерпан артикул и искам да знам кога ще бъде наличен отново?

Моля свржете се с нас на посочения телефон за връзка 0893 91 18 18, за да направим необхдимата проверка.

С коя куриерска фирма се изпраща поръчката ?

Вашата поръчка се изпраща с куриерска фирма Спиди или може да бъде взета от наш магазин безплатно.

На кой телефонен номер мога да получа повече информация за моята поръчка?

Телефонът на, който можете да се свържете с нас за въпроси, свързани с онлайн поръчката ви е: 0893 91 18 18

Къде мога да напиша мнението си за конкретен продукт от онлайн магазина?

Бихме се радвали да споделите вашето мнение, като дадете оценка на ползвания от вас продукт в таб “Отзиви”.

Направих поръчка, но искам да я отменя ?

Моля, уведомете консултанта на OptiBox, който ще се свърже с вас по телефона за потвърждение.

В случай, че поръчката вече е потърдена, но искате да се откажете от нея, моля, информираите ни с обаждане на номер: 0893 91 18 18

Защо виждам, че продукта е наличен, а не го получавам в стандартния срок за доставка?

Има продукти, които поддържаме на склад при нас, но има и продукти, които не са налични в нашия склад. За всички тези продукти извършваме доставка до 14 раборни дни.

Изключения правят индивидуалните запитвания за неналични продукти! За по-точна проверка за периода за доставка може да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти на номер: 0893 91 18 18

Получих пратката си, но забелязах, че липсва атрикул ?

Всички пратки се изпращат с опция “преглед”, а за слънчевите и диоптрични очила винаги се включва и опция “тест”.

В случай, че установите липсващ артикул, можете да ни информирате и ние ще изпратим липсващия артикул с друга пратка за наша сметка!

Можете да се свържете с нас по телефона за да направим необходимата проверка.

Как мога да получа информация къде се намира моята пратка?

Ако е необходима детайлна информация за местоположението на вашата пратка, моля свържете се с нас, за да предоставим номер на товарителница.

Мога ли да взема поръчката си от някоя от оптиките?

Да, можете да вземете поръчката си от избрана оптика.

Моля, да информирате нашия консултант при потвърждение на поръчката или да го запишете в графа “Бележки”, когато правите поръчката си.

Имам нов имейл адрес и искам да заменя стария, защото нямам достъп до него?

Трябва да направите, нова регистрация с новия си имейл адрес!

Ако искате да заменим мейла ви, трябва да ни изпратите писмено  запитване на: info@optibox.bg и наш сътрудник ще се свърже с вас!

Как мога да върна продукт?

В случай, че решите да върнете получен продукт е необходимо да уведомите служителя на куриерска фирма Спиди, който ще подготви обратен транспорт.

Връщането на продукт е за сметка на клиента.

Как да разбера дали сте получили върнатия от мен продукт?

Всички върнати продукти се обработват в рамките на 7 работни дни. След изтичне на този срок, можете да се обадите на номер : 0893 91 18 18, за да проверим статуса на върнатия продукт.

Колко време е необходимо за възтановяване на платена и върната от мен поръчка?

След получаване на върнатия продукт и неговото преглеждане от наш сътрудник, ако продуктът е със запазен търговски вид и опаковака до 14 дни ще ви бъде възтановена сумата на посочената банкова сметка.

Можете да проверите статуса на връщането в отдел “Обслужване на клиенти” на номер: 0893 91 18 18 или да ни пишете на имейл: info@optibox.bg

Какво да направя ако получа артикул с дефект ?

В случай, че полученият продукт има дефект, моля да откажете получаване и да го върнете отново към нас.

Кой плаща за връщането на продукта?

Ако закупения продукт се връща по ваше желание, обратното връщането на пратката се заплаща от вас.

В случай на дефект или объркана поръчка, доставката е за наша сметка.

Как мога да направя оплакване?

Вашето мнение е важно за нас!

Моля, да ни пишете на имейл: info@optibox.bg